Sminkparty!

Nu har jag haft premiärpartyt hemma hos mig själv, och det gick bra! Pratade om produkterna och ger råd och tips (och även lite bransch-hemlisar...), och sedan får gästerna själva kolla och testa lite.
Jag sminkar även de som vill prova någon/några produkter och ger personliga tips.

Beställer man produkter får man dom inom 2-3 arbetsdagar!

Vill Du ha ett sminkparty hemma hos dig? Kontakta mig: [email protected] eller ring 0702-549913.
Värdinnan får självklart en gåva!

Jag tycker att det är både roligt och ovanligt att ha/gå på ett sminkparty, de flesta använder smink och det största "problemet" för folk är att man inte riktigt vet HUR man ska använda sminket, hur man lägger en snygg ögonskugga t.ex.
Nu är det problemet löst!

Eller så går man en liten sminkkurs kos mig och får en lektion helt själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0